0 0 Kč

Doprava a platba

Zásilka
Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávce zboží. Zásilky po ČR jsou odesílány přepravní společností PPL, Českou poštou nebo Zásilkovnou.
Dopravu pro Slovenskou republiku zajišťuje přepravní společnost PPL a Zásilkovna.
O odeslání zboží budete informováni e-mailem, zpravidla je zásilka  doručena následující den po obdržení e-mailu o odeslání zásilky.  

PPL:

Soukromá adresa - Doprava......  80,- Kč                    Slovenská republika:  Pro nákup v eurech a dopravu na 

                                  Dobírka........ 40 ,- Kč                                                         Slovensko nakupujte na www.ua-store.sk      
   

  • Proaktivní komunikace s příjemcem ze strany PPL - řidič před doručením kontaktuje příjemce tak, aby došlo k souladu potřeb obou subjektů.
  • Při doručení možnost platby kartou.


Česká pošta:

Balík do ruky - Doprava..... 130,- Kč

                          Dobírka.......40,- Kč


Zásilkovna:    Doprava..... 70,- Kč

                          Dobírka...... 40,- Kč

  • Nechte si doručit zásilku na výdejní místo a pohodlně si ji vyzvedněte. Nyní v ČR přes 1500 výdejních míst.
  • Info o uložení zásilky dostanete emailem a smskou.


POZNÁMKA: Pokud zvolíte způsob " Platba předem", proveďte platbu na náš účet číslo: 

Číslo účtu: 270897516/0300 ČSOB, a. s.
IBAN: CZ27 0300 0000 0002 7089 7516
BIC (SWIFT): CEKOCZPP
 

Jako variabilní symbol uveďte číslo Vaší objednávky. Po připsání příslušné částky na náš účet, odesíláme Vámi objednané zboží.

U objednávek v hodnotě nad 2000,- Kč je doprava ZDARMA. (Platí pro ČR)

Náklady na poštovné při opětovném zaslání zásilky, reklamaci, výměně zboží atd. jsou účtovány dle ceny dopravce (viz. výše).

Nepřevzetí zásilky: 

Kupující je povinen převzít zásilku, vyjma poškozené zásilky a bez zbytečného odkladu zkontrolovat s dostatečnou péčí obsah dodávky.
Pokud nepřevezmete objednané zboží, toto automaticky nepovažujeme za zrušení objednávky (odstoupení od smlouvy), nepřevzetí zboží je považováno za porušení kupní smlouvy. Objednávku lze zrušit v určité fázi v zákaznickém rozhraní eshopu nebo na kontaktních údajích, dokud nebude zásilka předána dopravci, ale tím není dotčeno právo na náhradu případných nákladů spojených s objednávkou.

V případě nepřevzetí zásilky platí ustanovení § 2913 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, podle kterého je smluvní strana, která se dopustila porušení smlouvy (v tomto případě v rozporu s obchodními podmínkami nepřevzala zboží), povinna uhradit druhé straně škodu vzniklou takovým porušením. Touto škodou je v tomto případě přepravné, balné a související expediční náklady, které byly z naší strany v dobré víře vynaloženy a je tedy zcela legitimní, aby toto bylo z Vaší strany naší společnosti kompenzováno.

Zobrazení stránek pro mobilní zařízení: