Výměna a vrácení zboží

Jak postupovat, když Vám zakoupené zboží nevyhovuje a chcete ho vrátit v zákonné 14denní lhůtě?

Při nákupu přes internetový obchod máte dle § 53 odst. 7 občanského zákoníku jako spotřebitel právo zboží do 14 kalendářních dnů od převzetí zásilky bez udání důvodu vrátit nebo požadovat výměnu.

Zboží doporučujeme vrátit nepoškozené a nemělo by být ušpiněné, například od makeupu, deodorantu a potu! Mělo by obsahovat původní neodstřižené visačky s označením zboží. Ideální je zboží vrátit v původním obalu. Vrácené zboží dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. V případě nedodržení těchto podmínek, může být krácena částka k vrácení.

Vrácení zboží

Pokud Vám zboží nevyhovuje a nechcete je vyměnit za jiné, vyplňtě formulář pro odstoupení od kupní smlouvy pošlete nám ho zpět. Vracené zboží dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Peníze za vrácené zboží Vám zašleme na Váš  bankovní účet  co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od doručení zboží na naši adresu. Peníze nevracíme v hotovostni ani poštovní poukázkou.

Formulář odstoupení od kupní smlouvy (PDF)

Původní balení zboží

Obal není předmětem koupě ani součástí koupené věci. Zboží si můžete vyzkoušet, nemělo by však dojít k jeho zjevnému opotřebení. Je třeba brát v úvahu náklady, které bude mít STORE Plus s.r.o. s uvedením do původního stavu a které mohou být požadovány k úhradě. Tyto náklady jsou řešeny individuálně a mohou být započteny s částkou za vrácené zboží.

Adresa pro zasílání zboží:

STORE Plus
Křemešnická 650
393 01 Pelhřimov

Výměna zboží

Prodloužená lhůta na vrácení: zboží zakoupené od 25.11.2017 můžete vyměnit v prodloužené lhůtě až do 5.1.2018

Pokud Vám doručené zboží z nějakého důvodu nevyhovuje (nesedí Vám velikost nebo se Vám nelíbí barva apod.), a chcete ho vyměnit za jiné pošlete nám zboží zpět viz výše. Z technických důvodů není možné požadované zboží pro výměnu blokovat a může se stát, že ho do doby než vyřídíme vrácení původního prodáme, udělejte si proto novou objednávku. Dárky k této objednávce se nevztahují. Jakmile původní zboží dorazí a bude v pořádku, zašleme Vám peníze na bankovní účet, který uvedete na kopii dokladu zaslaného spolu se zbožím.

Formulář výměny (PDF)

Adresa pro zasílání zboží:

STORE Plus
Křemešnická 650
393 01 Pelhřimov

V žádném případě neposílejte zpět zboží na dobírku! Tyto zásilky nebudou přijaty a budou doručeny zpět odesílateli.

 

Reklamace zboží

Reklamaci lze uplatnit pouze v době do 24 měsíců od převzetí zboží. Objeví-li se na zboží vada, je třeba reklamaci uplatnit neprodleně. Další používání zboží může zapříčinit prohloubení vady, znehodnocení zboží a může být důvodem k odmítnutí reklamace. Reklamované zboží musí být kompletní, čisté, suché a hygienicky nezávadné. Při reklamaci zašlete spolu se zbožím a vyplněným reklamačním formulářem také doklad o koupi (fakturu).

Reklamační formulář (PDF)

Adresa pro zasílání zboží:

STORE Plus
Křemešnická 650
393 01 Pelhřimov


zavřít

Zobrazení stránek pro mobilní zařízení: